ȘTEFAN LUCIAN, FONDATORUL GLOBAL: „CEL MAI IMPORTANT LUCRU DIN MUZICĂ ESTE MUZICA.”

De la 5 decembrie 2017
coperta-forbes-inna-stefan-lucian

De la 2 computere închiriate pe o plajă în Costinești, la un imperiu în entertainmentul de la noi și unul dintre cele mai de succes branduri românești plan internațional. Așa se poate rezuma povestea din spatele proiectului muzical INNA și a business-ului Global Entertainment. Numărul de decembrie al prestigioasei reviste Forbes povestește traseul Alexandrei și al lui Lucian, doi tineri constănțeni care au reușit, fără prea multă susținere, dar cu dăruire și ambiție, să creeze un imperiu nu doar în muzică, ci și în entertainmentul românesc. Cum a luat naștere proiectul INNA, ce planuri de business au în continuare la Global Entertainment și ce alte domenii vizează cei doi, toate se regăsesc în noul număr al revistei Forbes, lansat luna aceasta pe piață.

La numai 29 de ani, Ștefan Lucian a construit unul dintre cele mai importante nume din industria de entertainment de la noi. Fondatorul Global își amintește că primele afaceri le-a pus pe picoare de mic: era adolescent când a împrumutat bani de la unchiul său pentru a-și deschide o sală de internet în Costinești, cu două computere, în chioșcul pe care îl aveau părinții săi. În nici doi ani a ajuns de la două computere, la 25, apoi și-a îndreptat atenția către domeniul imobiliar, unde s-a extins rapid și cu rezultate vizibile. Lucian povestește pentru Forbes că în acea perioadă a cunoscut-o pe Elena Alexandra Apostoleanu, cea care avea să devină cea mai cunsocută cântăreață româncă în străinătate: „Am intrat în muzică, aveam vreo 18-19 ani”, își amintește jumătatea brandului INNA. „Mi se părea că orice este posibil și deja îmi demonstrasem că se poate. Cel mai important lucru din muzică este muzica. Poți să ai cel mai bun artist, cel mai bun manager, cea mai bună imagine, cel mai bun PR, dacă muzica nu este potrivită, nu faci nimic, nu vei avea fani adevărați. În muzică, cea mai importantă este muzica”, spune Lucian pentru Forbes, după atâția ani de experiență. Așa a apărut primul single de succes, ”Hot”, și tot atunci au început turneele, lansările, concertele în străinătate. Succesul INNA a crescut din ce în ce mai mult, iar tânăra artistă a ajuns să fie unul dintre cele mai cunoscute branduri românești în străinătate. Cum a fost posibil? Cu ce sumă au pornit cei doi la drum și cât valoarează acum imperiul lor? Toate răspunsurile se găsesc în numărul de decembrie al revistei Forbes.   

Revista poate fi descărcată în Appstore aici, în Google Play aici și în format web aici.

Articolul complet cu povestea lui Ștefan Lucian și a INNEI se găsește aici.

, ,